سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اقدام دولت امارات متحده عربی در بازداشت تعدادی از افراد به بهانههای واهی را به شدت محکوم کرد. اسماعیل بقائی با انتقاد از رفتارهای انتقامجویانه، بر لزوم رعایت کرامت انسانی و بازگشت به اصل حسن همجواری تأکید نمود.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام امارات متحده عربی در بازداشت شماری از افراد، به بهانههای واهی و بیاساس را محکوم کرد.
به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی خاطرنشان کرد: طرح این نوع ادعاهای بیمبنا و فضاسازی ضدایرانی نمیتواند اذهان را از مسئولیت مستقیم حامیان و پشتیبانان متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی در تجاوز نظامی علیه ایران منحرف کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه اینگونه فرافکنیها کمکی به اعتمادسازی بین کشورهای منطقه نخواهد کرد، دولت امارات را به رعایت حقوق و کرامت انسانی افراد و پرهیز از رفتارهای انتقامجویانه و بازگشت به اصل حسن همجواری دعوت کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.