تعیین تکلیف وضعیت آموزش دانشکده های داروسازی

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:34
شورای آموزش داروسازی و تخصصی در نشست مجازی، وضعیت آموزش داروسازی در دانشگاه های علوم پزشکی را تعیین تکلیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نشست مجازی شورای آموزش داروسازی و تخصصی با حضور روسا و معاونین آموزشی دانشکده های داروسازی سراسر کشور تشکیل شد و هماهنگی و همفکری در خصوص تداوم نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ انجام گرفت.

براساس تصمیم این نشست، کلاس های تئوری بصورت مجازی تداوم می یابد. همچنین برگزاری فشرده دروس عملی و آزمایشگاهی با اولویت دانشجویان بومی و داوطلب بصورت حضوری مورد تاکید قرار گرفت.
کارآموزی های داروخانه و صنعت با اولویت دانشجویان بومی و داوطلب بصورت حضوری برگزار می شود. جلسات دفاع پایان نامه حضوری و یا مجازی تشکیل خواهد شد.

برگزاری آزمون های نیمسال اول و نیمسال دوم بصورت غیرمجازی با تنوع بخشی به روشهای آزمون و برگزاری آزمون جامع داروسازی و بررسی پیشنهاد های جایگزین از دیگر مباحث این نشست بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.