پهپادهای فیبر نوری حزب‌الله بلای ارتش اسرائیل شده است

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:31
رسانه‌های عبری گزارش دادند: «استفاده حزب‌الله از پهپادهای مسلح فیبر نوری در جنگ، چالش جدیدی را برای ارتش اسرائیل ایجاد کرد.»

به گزارش خبرآنلاین، این رسانه‌ها با اشاره به اینکه مانور در جنوب لبنان چالش جدیدی را برای ارتش اسرائیل آشکار کرد، نوشتند: در طول عملیات زمینی در لبنان، عوامل حزب‌الله از صدها پهپاد حامل مواد منفجره استفاده کردند که از طریق فیبر نوری کار می‌کنند، نه ارتباطات بی‌سیم یا ماهواره‌ای در نتیجه، ارتش اسرائیل در رهگیری این پهپادها با مشکل مواجه است که منجر به تلفات زیادی در میان صفوف آن شده است.

بنا به روایت ایسنا؛ رسانه‌های عبری افزودند: در ابتدا، نهاد نظامی معتقد بود که برد پرواز این پهپادها به دو کیلومتر محدود می‌شود. با این حال، در طول نبردها مشخص شد که برد آنها از ۱۰ کیلومتر فراتر می‌رود.

طبق گزارش این رسانه‌ها، ارتش اشغالگر متوجه شده است که پهپادهای فیبر نوری چالشی هستند که ارتش اسرائیل و صنایع دفاعی اسرائیل را ملزم به یافتن راه‌حل‌های تکنولوژیکی برای مقابله و غلبه بر آنها می‌کند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.