دیدار وزرای خارجه انگلیس و پاکستان پیرامون تحولات منطقه

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 15:40
وزیر خارجه انگلیس در دیدار با همتای پاکستانی خود در مورد اهمیت تمدید آتش‌بس و بازگشایی کامل مسیرهای کشتیرانی از طریق تنگه هرمز صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ایوت کوپر» وزیر خارجه انگلیس پس از دیدار با همتای پاکستانی خود «اسحاق دار»، در پیامی در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «لندن از پاکستان به خاطر نقشی که در تسهیل مذاکرات دیپلماتیک ایفا کرده است، سپاسگزار است.»

بنابر روایت ایسنا، ایوت کوپر در ادامه نوشت که طرفین در مورد وضعیت در حال تحول منطقه‌ای و تحولات اخیر تبادل‌نظر کردند.

وزیر خارجه پاکستان همچنین گفت که وزیر امور خارجه انگلیس نقش پاکستان در تسهیل آتش‌بس اولیه ایالات متحده و ایران، میزبانی مذاکرات در اسلام‌آباد و تلاش‌های مداوم آن برای ترویج گفت‌وگو و دیپلماسی برای صلح و ثبات در منطقه را تصدیق کرد.

این دیپلمات ارشد پاکستانی افزود که اسلام‌آباد همچنان متعهد به حمایت از تعامل دیپلماتیک و گفت‌وگوی سازنده برای رسیدگی به چالش‌های منطقه‌ای و حفظ ثبات است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.