مهدیه اسفندیاری در بیمارستان بستری شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 12:00
مهدیه اسفندیاری از شب گذشته در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه دختر ایران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (ع) و به یاد بانوان دانشجوی شهیده جنگ تحمیلی اخیر صبح امروز در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

همچنین قرار بود در این برنامه، مراسم استقبال از مهدیه اسفندیاری دانش آموخته زبان فرانسه این دانشگاه نیز برگزار شود که به دلیل وضعیت جسمی نامساعد و بستری شدن وی در بیمارستان برگزار نشد.

به گزارش مهر، مهدیه اسفندیاری فعال حقوق فلسطینیان اوایل اسفند ۱۴۰۳ در فرانسه زندانی شد. مهدیه اسفندیاری پس از ۱۴ ماه اسارت در فرانسه، آزاد و وارد کشور شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.