هاآرتص: تل‌آویو به تخریب خانه‌ها در جنوب لبنان ادامه می‌دهد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 09:06
یک روزنامه عبری زبان به تخریب خانه ها در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی با وجود اعلام آتش بس اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه هاآرتص گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی به تخریب ساختمان ها در روستاهای جنوب لبنان با وجود آتش بس در این کشور ادامه می دهد.

در این گزارش به نقل از مسئولان ارتش اشغالگر صهیونیستی آمده است، تعداد زیادی از تجهیزات مهندسی به روستاهای جنوب لبنان طی هفته های گذشته منتقل شده است.

بر اساس این گزارش، پیمانکاران برای تخریب ساختمان ها در جنوب لبنان و بر اساس تعداد آنها پاداش دریافت می کنند.

برخی از آنها پیش از این در نوار غزه نیز فعالیت داشته و به تخریب خانه ها مشغول بوده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.