حزب‌الله: اجازه نخواهیم داد اسرائیل خط زرد یا منطقه حائل در لبنان ایجاد کند

الف یکشنبه 30 فروردین 1405 - 07:24
نایب‌ رئیس شورای سیاسی حزب‌الله اعلام کرد: صبر ما به پایان رسیده و اجازه نخواهیم داد اسرائیل خط زرد یا منطقه حائل در لبنان ایجاد کند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره مباشر، محمود القماطی، نایب‌ رئیس شورای سیاسی حزب‌الله اعلام کرد که اسرائیل باید به‌طور کامل از اراضی لبنان خارج شود.

وی تأکید کرد: به هرگونه تجاوز یا نقض آتش‌بس از سوی اسرائیل واکنش نشان خواهیم داد.

این مقام حزب‌الله همچنین گفت: «صبر ما به پایان رسیده و اجازه نخواهیم داد اسرائیل خط زرد یا منطقه حائل در لبنان ایجاد کند.»

او اظهار داشت: «به آتش‌بسی پایبندیم که ایران آن را بر آمریکا تحمیل کرد و آمریکا نیز اسرائیل را وادار به اجرای آن نمود.»

سی‌ان‌ان روز شنبه به نقل از مقامات نظامی اشغالگر گزارش داد که اسرائیل آنچه را که «خط زرد» می‌نامد، در لبنان اعمال خواهد کرد تا از بازگشت ساکنان جنوب لبنان به روستاهایشان جلوگیری کند.

شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از مقامات ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که اسرائیل آنچه را که «خط زرد» نامیده می‌شود، در داخل خاک لبنان با هدف جلوگیری از بازگشت ساکنان تعیین خواهد کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی اشاره کردند که ۵۵ روستای لبنانی در داخل مناطق خط زرد قرار دارند، که آوارگان لبنانی اجازه بازگشت به آنها را ندارند

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.