به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانههای رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان اشغالگر در لبنان خبر دادند که هم اکنون تحت سانسور قرار دارد و جزئیات بیشتر بعداً منتشر میشود.
بر اسااس گزارش این رسانه ها، در جدیدترین حادثه امنیتی برای نظامیان اشغالگر دستکم یک نظامی کشته شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که بالگردهای نظامی ارتش تلآویو برای تخلیه و انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان «رمبام» در حیفا اعزام شدهاند.
کانال اطلاع رسانی «نایا» به نقل از رسانه های عبری از منفجر شدن بمب در مسیر نظامیان صهیونیست و زخمی شدن دست کم ۶ نفر از آنها خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین امروز اعلام کردند که بر اثر انفجار بمب در جنوب لبنان یک نظامی اشغالگر کشته شد و دست کم ۵ نظامی هم زخمی شدند.
بر اساس این گزارش، رسانههای رژیم صهیونیستی افزودند که یک نظامی این رژیم بر اثر جراحات شدیدی که روز گذشته در پی انفجار یک بمب دست ساز در میان گروهی از نظامیان در جنوب لبنان به او وارد شده بود، کشته شد.
رسانه های مذکور اعلام کردند که نظامی کشته شده در جنوب لبنان، در شرکت صنایع نظامی رافائل کار میکرد و به عنوان نیروی ذخیره، به جنوب لبنان اعزام شده بود.









