وقوع حادثه امنیتی جدید برای نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 23:52
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی جدید برای نظامیان اشغالگر در جنوب لبنان خبر داده و اعلام کردند که دست‌کم یک نفر در این حادثه کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان اشغالگر در لبنان خبر دادند که هم اکنون تحت سانسور قرار دارد و جزئیات بیشتر بعداً منتشر می‌شود.

بر اسااس گزارش این رسانه ها، در جدیدترین حادثه امنیتی برای نظامیان اشغالگر دست‌کم یک نظامی کشته شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که بالگردهای نظامی ارتش تل‌آویو برای تخلیه و انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان «رمبام»‌ در حیفا اعزام شده‌اند.

کانال اطلاع رسانی «نایا» به نقل از رسانه های عبری از منفجر شدن بمب در مسیر نظامیان صهیونیست و زخمی شدن دست کم ۶ نفر از آنها خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین امروز اعلام کردند که بر اثر انفجار بمب در جنوب لبنان یک نظامی اشغالگر کشته شد و دست کم ۵ نظامی هم زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی افزودند که یک نظامی این رژیم بر اثر جراحات شدیدی که روز گذشته در پی انفجار یک بمب دست ساز در میان گروهی از نظامیان در جنوب لبنان به او وارد شده بود، کشته شد.

رسانه های مذکور اعلام کردند که نظامی کشته ‌شده در جنوب لبنان، در شرکت صنایع نظامی رافائل کار می‌کرد و به عنوان نیروی ذخیره، به جنوب لبنان اعزام شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.