سرلشکر عبداللهی: همه تجهیزات مورد استفاده در جنگ رمضان، بومی بود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:24
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان گفت: همه تجهیزاتی که در جنگ استفاده کردیم، بومی بود و در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتشبد عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان در جریان سفر به ایران با سرلشکر عبداللهی، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار گزارشی از اقداماتی که در چارچوب پایان دادن به جنگ انجام داده و مذاکراتش در تهران ارائه کرد و بر ادامه این تلاش‌ها تاکید داشت.

سرلشکر عبداللهی هم این دیدارش با فیلد مارشال عاصم منیر با قدردانی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از ایران در جریان جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از اشتباه محاسباتی آنان درباره مردم و به ویژه توان دفاعی نیروهای مسلح دانست.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا همچنین به حضور مردم در صحنه و حمایتشان از نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم تجهیزات بومی ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه جانبه آماده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.