گفتگوی تلفنی «نبیه بری» و «قالیباف» درباره تحولات منطقه

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 14:27
رؤسای مجلس لبنان و ایران در تماسی تلفنی درباره تحولات منطقه گفتگو و بر ضرورت قرار داشتن لبنان در هر گونه توافق آتش‌بس تأکید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان و «محمدباقر قالیباف» همتای ایرانی او امروز پنج شنبه تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره، بر اساس این گزارش، دو طرف در این تماس تلفنی درباره تازه ترین تحولات منطقه و لبنان به ویژه جنوب این کشور که هدف حملات و اقدامات تجاوزکارانه و اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی قرار دارد، رایزنی و بحث و تبادل نظر کردند.

نبیه بری و قالیباف تأکید کردند که قبل از هر اقدامی، آتش‌بس باید لبنان را نیز شامل شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات مذاکره کننده ایران با آمریکا پیش از این تماس تلفنی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: تکمیل و تثبیت آتش‌بس فراگیر در لبنان نتیجه مقاومت و نبرد جانانه حزب‌الله عزیز و متحد بودن محور مقاومت خواهد بود.

قالیباف تأکید کرد: «ایالات متحده باید به توافق عمل کند. مقاومت و ایران یک جان هستند هم در جنگ و هم در آتش‌بس. آمریکا از اشتباه «اول اسرائیل» دست بردارد.»

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.