انگلیس: شروع درگیری با ایران حماقت بود

الف چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 18:50
وزیر دارایی انگلیس اعلام کرد که که کشورش در محاصره بنادر ایران شرکت نخواهد کرد؛ زیرا رویکرد درستی نیست.

به گزارش تسنیم، روزنامه بریتانیایی «میرور» به نقل از وزیر دارایی انگلیس نوشت که شروع درگیری با ایران بدون اهداف مشخص و بدون دانستن چگونگی خروج از آن، حماقت است.

 وزیر دارایی انگلیس افزود: من از اینکه واشنگتن بدون برنامه خروج یا درک اهدافش وارد جنگ شد، ناامید و عصبانی هستم و معتقدم که تصمیم جنگ با ایران تصمیم درستی نبود.

او در ادامه گفت که کشورش در محاصره بنادر ایران توسط آمریکا شرکت نخواهد کرد؛ زیرا فکر می‌کند که این رویکرد درستی نیست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.