فراکسیون حزب الله: هدف تل‌آویو از مذاکره جبران شکست در میدان نبرد است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:01
عضو فراکسیون وابسته به حزب الله لبنان به شدت از عملکرد نظام حاکم در این کشور در برابر دشمن صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفا به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان تاکید کرد، با وجود حملات گسترده دشمن علیه بنت جبیل این منطقه شاهد مقاومت بی سابقه رزمندگان است. در قاموس نیروهای مقاومت عقب نشینی وجود ندارد. آنها با ضربات پی در پی از داخل شهر بنت جبیل و خارج آن، دشمن را غافلگیر کرده اند.

وی افزود: با وجود تمام جنایات علیه غیرنظامیان، دشمن در تثبیت اشغالگری خود در خاک لبنان و روستاهای جنوب، عاجز مانده است. پهپادها و موشک های ما به دشمن صهیونیستی آسیب زده است.

فضل الله اضافه کرد: مقامات کنونی لبنان در سطح مردم این کشور نبوده و نتوانسته اند مقاومت جوانان را درک کنند. برخی افراد به دنبال تشدید شکاف داخلی و ترویج شایعات دروغین درباره نبرد بنت جبیل هستند. چه کسی بر خلاف قانون عمل می کند؟ نیروهای مقاومت یا مقاماتی که دست خود را به سمت دشمنی دراز کردند که دستانش آلوده به خون لبنانی ها است و به دنبال امتیاز دادن هستند؟

وی بیان کرد: از نظام حاکم می خواهیم لبنانی ها را بر اساس قانون اساسی متحد کند. آنچه در واشنگتن گذشت(مذاکرات بیروت و تل آویو) بیانگر هویت ملت و خواست آنها نیست. ما همه پرسی مردمی را می پذیریم. بیش از نیمی از مردم لبنان با این روند مخالف هستند. ما خواهان آتش بس فراگیر و اجرای مفاد توافق گذشته هستیم. دشمن تلاش دارد شکست میدانی خود را در مذاکرات جبران کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.