مهدیه اسفندیاری به ایران بازگشت

تابناک چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 10:45
مهدیه اسفندیاری، بعد از حدود یک سال در اسارت و شکنجه فرانسوی‌ها بودن به ایران آمد.

مهدیه اسفندیاری فعال حامی فلسطین شهادت رهبر و مردم عزیز کشور را تسلیت گفت‌.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ او در ادامه صحبت‌های خود گفت: برای همه واضح است که حداقل در فرانسه آزادی بیان وجود ندارد و و رأی دادگاه ناعادلانه بود. من را گروگان نگه داشتند تا جاسوسان خودشان را آزاد کنند.

امروز مهدیه اسفندیاری، دختر قهرمان ایرانی بعد از حدود یک سال در اسارت و شکنجه فرانسوی‌ها بودن به ایران آمد.

وی ۱۳ ماه به دلیل حمایت از غزه، تحت انواع آزارها و شکنجه‌های روحی و فیزیکی قرار داشت اما محکم ایستاد و نماینده زن باغیرت ایرانی بود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.