آمار جدید از تلفات آمریکا در جنگ علیه ایران

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 08:26
مقامات نظامی آمریکا آمار جدیدی از تلفات خود در جنگ علیه ایران ارائه کردند.

به گزارش خبرآنلاین، یک مقام آمریکایی به ای بی سی نیوز گفت تا روز سه شنبه ۳۹۹ نفر از نیروهای مسلح در جنگ با ایران زخمی شده‌اند.
گفتنی است این رقم از زمان آتش‌بس اندکی افزایش یافته است. به گفته این مقام، این امر می‌تواند به تأخیر در گزارش آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه نسبت داده شود، زیرا علائم این زخم‌ها گاهی اوقات ممکن است چند روز طول بکشد تا آشکار شوند.
سه نفر از نیروهای مسلح «به شدت زخمی» در نظر گرفته می‌شوند، اگرچه مشخص نیست که آیا این سربازان همان سربازانی هستند که در شمارش‌های قبلی گنجانده شده بودند یا خیر.
به ادعای این مقام که نخواست نامش فاش شود، در مجموع، ۳۵۴ نفر از نیروهای مسلح به خدمت بازگشته‌اند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.