گفت و گوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و فرانسه

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 06:32
سید عباس عراقچی و ژان نوئل بارو در تماسی تلفنی در خصوص آخرین وضع مذاکرات ایران -‌ آمریکا در اسلام آباد گفت وگو و تبادل نظر کردند.

گفت وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و فرانسه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تحولات منطقه و پیامدهای امنیتی و اقتصادی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نیز از دیگر موضوعاتی بود که وزیران خارجه ایران و فرانسه درباره آن گفتگو و تبادل نظر کردند.

دور دیگری از مذاکرات ایران و آمریکا که از روز شنبه تا شامگاه یکشنبه با میانجی‌گری پاکستان در اسلام‌آباد برگزار شد، پس از حدود ۲۱ ساعت گفت‌ وگوی فشرده به علت زیاده خواهی‌ها و خواسته‌های غیرمنطقی آمریکا بدون توافق به پایان رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.