نخست‌وزیر لبنان: ما به تلاش‌های خود برای پایان دادن به جنگ ادامه می‌دهیم

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 22:06
نواف سلام گفت: ما به تلاش‌های خود برای پایان دادن به جنگ ادامه می‌دهیم و در رأس آن ابتکار عمل ارائه شده رئیس جمهور برای مذاکره در مورد آتش‌بس و توانمندسازی نهادهای دولتی مشروع برای ایفای کامل نقش خود در حفاظت از لبنان است.
نخست‌وزیر لبنان گفت جنوب دیگر تنها نخواهد ماند تا با ویرانی و نابودی روبرو شود.
 
به گزارش ایسنا، «نواف سلام» نخست‌وزیر لبنان یکشنبه شب در سخنانی گفت جنوب دیگر تنها نخواهد ماند تا با ویرانی و نابودی روبرو شود و حفاظت از آن تنها از طریق یک دولت واحد، قوی و عادل امکان‌پذیر است.
 
وی افزود: آنچه لازم است این است که همه ما در کنار هم بایستیم تا از فتنه جلوگیری و از جنگ افروزی خودداری کنیم.
 
نواف سلام گفت: ما به تلاش‌های خود برای پایان دادن به جنگ ادامه می‌دهیم و در رأس آن ابتکار عمل ارائه شده رئیس جمهور برای مذاکره در مورد آتش‌بس و توانمندسازی نهادهای دولتی مشروع برای ایفای کامل نقش خود در حفاظت از لبنان است.
 
نخست وزیر لبنان اظهار داشت: هر کسی که به حمایت خارجی متوسل شده و خود را در دام بازی بزرگتر از خودش گرفتار دیده، اشتباه کرده است. جنوب دوباره در مواجهه با ویرانی و تخریب تنها گذاشته نخواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.