وزیر خارجه عمان: آمریکا و ایران آتش بس را تمدید کنند

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:52
وزیر خارجه عمان از آمریکا و ایران خواست که آتش بس را تمدید کنند و به مذاکرات ادامه دهند.

وزیر خارجه عمان: آمریکا و ایران آتش بس را تمدید کنند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان اعلام کرد: از ایالات متحده و ایران می‌خواهم که آتش‌بس را تمدید کنند و به مذاکرات ادامه دهند.

وزیر امور خارجه عمان امروز یکشنبه گفت: موفقیت مذاکرات میان ایالات متحده و ایران مستلزم آن است که همه امتیازات دردناکی بدهند، اما این در مقایسه با درد شکست و جنگ چیزی نیست.

وی تمدید آتش بس و کنار آمدن طرفین با یکدیگر را برای موفقیت مذاکرات منجر به حل نهایی جنگ در خاورمیانه ضروری دانست.

این اظهارات در حالی است که مذاکرات اسلام آباد پس از آن که هئیت آمریکایی نتوانست خواسته‌های خود را بر هیئت ایرانی تحمیل کند بامداد یکشنبه با خروج معاون ترامپ و همراهانش از پاکستان پایان یافت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.