آموزش و پروش: درباره نحوه فعالیت مدارس در اردیبهشت ماه هنوز تصمیمی گرفته نشده است

دیجیاتو یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:03
مدارس فعلا تا پایان فروردین ماه مجازی هستند. The post آموزش و پروش: درباره نحوه فعالیت مدارس در اردیبهشت ماه هنوز تصمیمی گرفته نشده است appeared first on دیجیاتو.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری کلاس‌های درس در ماه اردیبهشت، پس از بررسی شرایط کشور و دریافت مجوزهای لازم انجام خواهد شد.

حسین صادقی در گفتگو با ایسنا تاکید کرد نحوه استمرار آموزش‌ها از اردیبهشت ماه تا پایان سال تحصیلی اطلاع‌رسانی می‌شود:

در صورت رسیدن کشور به شرایط پایدار و تأمین امنیت دانش‌آموزان و معلمان، اولویت وزارت آموزش‌وپرورش، برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری خواهد بود. برای تصمیم‌گیری، شرایط عمومی کشور و همچنین مجوزهای شورای عالی امنیت ملی در این زمینه تعیین‌کننده خواهد بود و بر همین اساس، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

به گفته وی آموزش مدارس سراسر کشور در تمامی دوره‌های تحصیلی، چه دولتی و چه غیر دولتی تا پایان فروردین ماه به شیوه غیرحضوری است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.