وزیر خارجه اسپانیا: حمله اسرائیل به لبنان غیرقابل قبول است

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 11:41
وزیر خارجه اسپانیا اعلام کرد: حمله اسرائیل به لبنان غیرقابل قبول است و ادامه آن ممکن است به توافق آتش‌بس پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت: جنگ در لبنان ننگی برای بشریت است و نمی‌توان در برابر شمار قربانیان، زخمی‌ها و آوارگان سکوت کرد.

وی بیان کرد: حمله اسرائیل به لبنان غیرقابل قبول است و ادامه آن ممکن است به توافق آتش‌بس پایان دهد.

وزیر خارجه اسپانیا گفت: از پاکستان در روند مذاکره حمایت می‌کنیم و موضع اسپانیا از روز نخست، حمایت از دستیابی به آتش‌بس بوده است

وی افزود: جنگ، نتیجه حمله یک‌جانبه اسرائیل و آمریکا به ایران است.

این در حالی است که وزیر خارجه اسپانیا روز چهارشنبه پس از تماس تلفنی با یوسف رجی، همتای لبنانی اش، در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: لبنان باید بخشی از توافق آتش‌بسی باشد که امروز در خاورمیانه حاصل شد. در گفتگو با همتای لبنانی خود، بر حمایت از حاکمیت لبنان، مخالفت با حملات حزب‌الله و حملات اسرائیل و همچنین حمایت از نیروهای یونیفل تأکید کردم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.