ابراز بی‌اطلاعی کاخ سفید از نقض حریم هوایی ایران

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 23:56
کارولین لویت، سخنگوی کاخ سفید، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره نقض حریم هوایی ایران، از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.

کارولین لویت سخنگوی کاخ سفید چهارشنبه شب در پاسخ به خبرنگاران در باره نقض حریم هوایی ایران گفت که اطلاعی از گزارش‌ها در این زمنیه ندارم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: من باید از تیم امنیت ملی سوال کنم چون هم اکنون با شما هستم ( درنشست خبری ) و به شما پاسخ خواهیم داد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که رییس مجلس با بیان اینکه پس از ۳ نقض کلیدی چارچوب مورد توافق، آتش‌بس و مذاکره بی‌معناست، گفت:تهاجم به لبنان، تجاوز به آسمان ایران و انکار حق غنی‌سازی، نقض سه بند کلیدی چارچوب مورد توافق است. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.