شهباز شریف: نقض آتش‌بس روند صلح را تضعیف می‌کند

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:52
نخست وزیر پاکستان با استناد به گزارش‌هایی مبنی بر موارد نقض آتش‌بس در منطقه درگیری هشدار داد که این وضعیت منجر به تضعیف روحیه روند صلح می‌شود و ما از تمام طرف‌ها خواستار خویشتنداری هستیم.

شهباز شریف: نقض آتش‌بس روند صلح را تضعیف می‌کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شهباز شریف ساعاتی قبل در حساب رسمی کاربری خود در فضای مجازی نوشت: نقض آتش‌بس در چند نقطه از منطقه درگیری گزارش شده است که روحیه روند صلح را تضعیف می‌کند.

وی افزود: ما با جدیت و از صمیم قلب از همه طرف‌ها می‌خواهیم که خویشتن‌داری کرده و به آتش‌بس دو هفته‌ای، همانطور که توافق شده است، احترام بگذارند تا دیپلماسی بتواند نقش اصلی را در حل و فصل مسالمت‌آمیز درگیری ایفا کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.