ایران شرط حضور در مذاکرات پاکستان را آتش‌بس در لبنان اعلام کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 19:29
«وال استریت ژورنال» ادعا کرد: ایران به میانجیگران گفته است که اگر در لبنان آتش‌بس برقرار نشود، در مذاکرات آتش‌بس (در پاکستان با واشنگتن) شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه ادعا کرد: ایران به میانجی‌ گران منطقه‌ ای خبر داد که شرط مشارکت این کشور در مذاکرات پاکستان (با واشنگتن) برقراری آتش‌ بس در لبنان است.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه سپس مدعش شد: ایران همچنین هشدار داده که ممکن است از تصمیم خود برای بازگشایی تنگه هرمز صرف‌ نظر کند.

شهباز شریف نخست‌ وزیر پاکستان ساعاتی پیش در سخنانی اعلام کرد: هیئت‌ های ایرانی و آمریکایی روز جمعه وارد پاکستان می‌شوند. آتش‌ بس بین واشنگتن و تهران اولین گام به سوی صلحی گسترده‌ تر است. امیدواریم مذاکرات روز جمعه به تبدیل آتش‌ بس شکننده به یک آتش‌ بس دائمی کمک کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.