واکنش «اردوغان» به آتش بس در منطقه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:17
رئیس‌ جمهور ترکیه با استقبال از برقراری آتش بس میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا اعلام کرد: همچنان به حمایت از صلح در منطقه و جهان ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی آر تی، رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه امروز چهارشنبه از برقراری آتش بس میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا استقبال کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس‌ جمهور ترکیه همچنین از تلاش‌ ها برای دستیابی به این آتش‌ بس قدردانی و از نقش‌ آفرینی پاکستان در این روند تقدیر کرد.

رجب طیب اردوغان اعلام کرد: ترکیه همچنان به حمایت از صلح در منطقه و جهان ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.