متنی که اصغر فرهادی نوشت

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 10:16
اصغر فرهادی از هنرمندان و سینماگران سراسر جهان خواست تا صدایی برای توقف تجاوز و ویرانگری زیرساخت‌های غیرنظامی کشور ایران باشند.

به گزارش همشهری آنلاین، اصغر فرهادی سینماگر مطرح ایرانی در واکنش به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی کشور نوشت:

«از هنرمندان و سینماگران در هر کجای جهان تقاضا دارم در این روزها و ساعات حساس، با هر روش ممکن، صدایی باشند برای توقف تجاوز ویرانگری که بیش از پیش به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی رسیده است.

زیرساخت‌هایی که متعلق به مردم ایران‌اند و مرتبط با نیازهای اولیه‌ی زندگی روزمره آن‌ها. نابودی زیرساخت‌ها، تنها تخریب ساختمان‌ها نیست، ضربه به حیات و کرامت انسان‌هاست.

حمله به زیرساخت‌های یک کشور، جنایت جنگی‌ست. فارغ از هر عقیده و نگرش، برای توقف این روند غیر انسانی، غیر قانونی و ویرانگر، یک صدا شویم.»

امروز و روزهای گذشته دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی حمله به زیرساخت‌های کشور را شدت بخشیده که با واکنش هنرمندان همراه بوده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.