اذعان آسوشیتدپرس به درآمدزایی تنگه هرمز برای ایران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 08:15
یک رسانه غربی اذعان کرد که اکنون با پیروزی ایران بر آمریکا و رژیم صهیونیستی، تهران صاحب درآمد جدیدی از تنگه هرمز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که در طول دو هفته آتش بس میان تهران و واشنگتن، ایران و عمان برای عبور کشتی ها از تنگه هرمز عوارض دریافت خواهند کرد.

یک مقام آگاه منطقه‌ای روز چهارشنبه به آسوشیتدپرس گفت که طرح آتش‌بس دو هفته‌ای شامل اجازه دادن به ایران و عمان برای دریافت هزینه از کشتی‌هایی است که از تنگه هرمز عبور می‌کنند.

این مقام گفت که ایران از این درآمد برای بازسازی استفاده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که عمان از درآمد حاصله برای چه هدفی استفاده خواهد کرد.

تنگه هرمزدر آب‌های سرزمینی عمان و ایران قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.