کنایه نماینده سابق کنگره آمریکا به اعلام پیروزی ترامپ پس از آتش‌بس با ایران

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 05:41
آدام کینزینگر، نماینده سابق کنگره آمریکا، با انتشار پیامی کنایه‌آمیز به ادعای پیروزی دونالد ترامپ پس از اعلام آتش‌بس با ایران واکنش نشان داد.

کینزینگر در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آیا درست حساب می‌کنم؟ قبل از جنگ، ایران ۱۰۰۰ پوند (۴۴۰ کیلوگرم) اورانیوم داشت و تنگه هرمز باز بود. و حالا ایران ۱۰۰۰ پوند (۴۴۰ کیلوگرم) اورانیوم دارد و تنگه هرمز ممکن است باز شود، اما با عوارض هنگفتی که ایران از کشتی‌ها دریافت می‌کند؟»

این نماینده پیشین کنگره آمریکا با این اظهارات به‌طور تلویحی سیاست‌های دولت ترامپ و ادعای پیروزی پس از آتش‌بس با ایران را زیر سؤال برد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.