نوید محمدزاده: سه تا جنگ بودم ایران، الان هم هستم تهران

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:31
نوید محمدزاده بازیگر سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی در صفحه اینستاگرام خود به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران واکنش نشان داد و نوشت: «سه تا جنگ بودم ایران، الانم هستم تهران، عشق است ایران.»

به گزارش خبرآنلاین، نوید محمدزاده، بازیگر سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به همراه عکسی از «ایلام ۱۴۰۳»، در واکنش به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران چنین نوشت:

«اول
آخر
وطن
عشق

ایران
زنده‌باد مردم ایران

سرزمین نور
ایران باستان
ایران کهن

شکوه اصالت تاریخ
ایرانِ جان
 

سه تا جنگ، بودم ایران
الانم هستم، تهران

عشق است ایران»
 

نوید محمدزاده: اول، آخر، وطن، عشق، ایران

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.