ترامپ با یک تماس و یک جمله نتانیاهو را نگران کرد | با ایران توافق می‌کنم اگر ...

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:09
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا نسبت به احتمال توافق آتش بس واشنگتن با ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع عبری گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفتگو و نسبت به امکان رسیدن به توافق آتش بس با ایران ابراز نگرانی کرد.

وی نسبت به آنچه خطرات این اقدام خواند، هشدار داد.

ترامپ به نتانیاهو اطلاع داد که در صورت موافقت ایران با خواسته‌های آمریکا امکان رسیدن به آتش بس وجود دارد.

این در حالیست که ترامپ بر پایبندی به شرط تحویل تمام اورانیوم غنی شده توسط ایران و منع از سرگیری غنی‌سازی تاکید کرده است.

همچنین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد نگرانی‌هایی در اراضی اشغالی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است ترامپ در لحظه آخر به توافق آتش بس با ایران برسد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی از نهم اسفند ماه برای دومین بار و در بحبوحه گفتگوها، حملاتی غیرقانونی و متجاوزانه‌ای را علیه ایران آغاز کرده‌اند که غیرنظامیان و زیرساخت‌ها را هدف گرفته است. این تجاوزات تاکنون جان صدها غیرنظامی ایرانی را گرفته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.