هشدار شهردار حیفا: خسارت‌ها بالاست و شهرک‌نشینان در حال ترک مناطق شمالی هستند

الف دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:23
شهردار شهر حیفا از خسارت‌های سنگین وارد شده به این شهر اشغالی در اثر حملات ایران و حزب الله خبر داد.

به گزارش تسنیم، شهردار شهر حیفا از خسارت‌های سنگین وارد شده به این شهر و بی‌توجهی دولت رژیم صهیونیستی به وضعیت شمال سرزمین‌های اشغالی انتقاد کرد.

 «یونا یاهف» گفت پس از خسارت‌های گسترده به حیفا، این شهر عملاً هیچ ارتباطی با دولت(رژیم) اسرائیل ندارد.

 او افزود شهرداری مجبور است همه امور را به‌تنهایی مدیریت و تأمین مالی کند و شمال برای هیچ‌کس اهمیتی ندارد.

 به گفته شهردار حیفا، به همین دلیل برخی شهرک‌نشینان در حال ترک این شهر هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.