محمد معتمدی خواننده کشورمان در یادداشتی نوشت: این روزها دولت امریکا و اسراییل، در حال ارتکاب هزاران یازدهم سپتامبر در ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با انتشار یادداشتی به زبان انگلیسی از جنایات جنگی دشمن در جریان جنگ رمضان پیرامون حوزه زیرساختها و مراکز غیرنظامی سخن گفت. در متن منتشرشده از سوی محمد معتمدی آمده است:
«جنایت جنگی بزرگ.
بمباران مدرسهها، پلها، داروسازیها، دانشگاهها، خانهها، واکسنسازیها، پتروشیمیها، کارخانجات غیر نظامی، بانکها، فرودگاهها و ...
یازدهم سپتامبر را به یاد دارید؟
این روزها دولت امریکا و اسراییل، در حال ارتکاب هزاران یازدهم سپتامبر در ایران هستند.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.