خسارت سنگین به ۲ نیروگاه برق کویت

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 10:26
فاطمه عباس جوهر حیات، سخنگوی رسمی وزارت برق و انرژی تجدیدپذیر کویت اعلام کرد که در نتیجه این حملات، خسارات مادی سنگینی به تأسیسات وارد شده و دو واحد تولید برق از مدار خارج شده‌اند.

وزارت برق و انرژی تجدیدپذیر کویت امروز یکشنبه در بیانیه شماره ۱۸ خود مدعی شد که دو نیروگاه تولید برق و آب‌شیرین‌کن این کشور هدف حملات هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، فاطمه عباس جوهر حیات، سخنگوی رسمی وزارت برق و انرژی تجدیدپذیر کویت اعلام کرد که در نتیجه این حملات، خسارات مادی سنگینی به تأسیسات وارد شده و دو واحد تولید برق از مدار خارج شده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.