بهزیستی آرادان به اداره ارتقا یابد؛ راه‌اندازی اورژانس اجتماعی ایوانکی

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 14:06
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خواستار افزایش اعتبارات، ارتقای ساختار بهزیستی آرادان و راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در ایوانکی شد و گفت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عربی ظهر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری سال جاری گرمسار با حضور رئیس سازمان بهزیستی و در محل دانشگاه این شهر خواستار افزایش اعتبارات و توسعه زیر ساخت های بهزیستی شد و اظهار داشت: حمایت از اقشار آسیب پذیر امروز باید در اولویت واقع شود.

وی به موضوع تامین مسکن و اشتغال به عنوان مهمترین خواسته مددجویان گرمسار و آرادان یاد کرد و افزود: با توجه به تامین زمین اعتبارات مورد نیاز برای ساخت واحدها باید سریعتر تسریع یابد تا مددجویان صاحب خانه شوند.

عضو خانه ملت با تاکید بر اینکه توانمند سازی مددجویان با ارائه تسهیلات و تخصیص منابع مالی زمینه استقلال مالی و ارتقا جایگاه اجتماعی مددجویان می شود، تصریح کرد: در این خصوص باید منابع مالی در قالب تسهیلات تامین شود.

عربی خواستار ارتقای نمایندگی بهزیستی آرادان به اداره شد و اضافه کرد: این اقدام منجر به بهبود خدمات رسانی به مددجویان تحت پوشش این شهرستان می شود.

وی به لزوم تقویت اورژانس های اجتماعی از نظر نیروی انسانی و امکانات تاکید کرد و افزود: راه اندازی اورژانس اجتماعی در ایوانکی باید در اولویت واقع شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.