حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان و نیروهای امدادی لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 08:05
وزارت بهداشت لبنان از هدف قرار گرفتن یک بیمارستان و نیروهای امدادی در جنوب این کشور توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در جریان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی علیه منطقه الحوش واقع در جنوب لبنان دست کم ۱۱ تن از جمله سه تن از نیروهای امدادی زخمی شدند.

همچنین گزارش شده که مجموع زخمی های حملات صورت گرفته علیه مناطق معرکه و الحوش در جنوب لبنان به ۲۱ تن می رسد.

وزارت بهداشت لبنان تصریح کرد، بیمارستان واقع در منطقه الحوش در اثر این حملات آسیب دیده است.

پیشتر نیز تصاویر هدف قرار گرفتن خودروهای اورژانس لبنان توسط رژیم صهیونیستی، منتشر شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.