بازدید فرماندار سنندج از مناطق مورد حمله عباس‌آباد

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:34
سنندج- فرماندار سنندج در پی حمله هوایی به محله عباس‌آباد این شهر با حضور در محل حادثه ضمن بازدید از منازل آسیب‌دیده بر تسریع در روند بازسازی و جبران خسارات وارده به شهروندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وقوع حمله هوایی حوالی ساعت ۴:۵۰ بامداد دوشنبه به محله عباس‌آباد سنندج، تعدادی از منازل مسکونی دچار خسارت شده و شماری از شهروندان نیز مجروح شدند.

در همین راستا، فرماندار سنندج صبح دوشنبه با حضور میدانی در محل حادثه، از نزدیک در جریان میزان خسارات واردشده به واحدهای مسکونی قرار گرفت و با ساکنان منطقه گفت‌وگو کرد.

بازدید فرماندار سنندج از مناطق مورد حمله عباس‌آباد

غریب سجادی در این بازدید با تأکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان موظفند با هماهنگی کامل، در کوتاه‌ترین زمان نسبت به جبران خسارات و بازسازی منازل اقدام کنند.

وی همچنین بر تداوم خدمات‌رسانی و حضور میدانی مدیران برای پیگیری مشکلات مردم تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، تیم‌های امدادی شامل هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای ارزیابی وضعیت و امدادرسانی به مصدومان را انجام دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.