اورژانس تهران: مصدومان حمله به فرمانیه به مراکز درمانی منتقل شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 04:10
شمیرانات- روابط عمومی اورژانس استان تهران، در پی حمله هوایی به شمال تهران، از اعزام فوری نیروهای امدادی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،روابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس استان تهران،شامگاه یکشنبه، اعلام کرد: ۹ فروردین ۱۴۰۵، در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی-آمریکایی به یک منطقه مسکونی در محدوده فرمانیه در شمال تهران، تعدادی از شهروندان مصدوم شدند.

در این اطلاعیه آمده است: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم‌های عملیاتی اورژانس استان تهران به همراه گروه ارزیابی سریع به محل اعزام شدند که در این راستا ۳ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۳ خودروی فرماندهی عملیات در محل حاضر شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس استان تهران، کارشناسان اورژانس پس از انجام اقدامات حیاتی و اولیه درمانی، مصدومان را برای ادامه درمان به مراکز بیمارستانی منتقل کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.