جان باختن سه نفر بر اثر گازگرفتگی در ملایر

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:42
همدان- مرکز اورژانس ۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از جان باختن سه نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در یکی از منازل مسکونی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس سه نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در یکی از منازل مسکونی شهرستان ملایر جان باختند.

این حادثه ناگوار روز یکشنبه رخ داده و بلافاصله پس از دریافت گزارش مسمومیت، یک تیم درمانی از اورژانس ملایر به محل حادثه اعزام شد.

کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل و انجام ارزیابی‌های اولیه، متوجه شدند که دو مرد و یک زن به دلیل استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن دچار ایست قلبی-تنفسی شده‌اند و با وجود تلاش‌های تیم اورژانس برای احیای مصدومان، متأسفانه تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند و مرگ هر سه نفر تایید شد.

مرکز اورژانس استان همدان ضمن ابراز تاسف عمیق از این حادثه دلخراش، از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی، از بروز حوادث مشابه پیشگیری کنند.

تاکید بر نصب صحیح و سرویس منظم وسایل گرمایشی، اطمینان از تهویه مناسب منزل و استفاده از دودکش‌های استاندارد، از مهم‌ترین توصیه‌های این مرکز برای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.