به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس سه نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در یکی از منازل مسکونی شهرستان ملایر جان باختند.
این حادثه ناگوار روز یکشنبه رخ داده و بلافاصله پس از دریافت گزارش مسمومیت، یک تیم درمانی از اورژانس ملایر به محل حادثه اعزام شد.
کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل و انجام ارزیابیهای اولیه، متوجه شدند که دو مرد و یک زن به دلیل استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن دچار ایست قلبی-تنفسی شدهاند و با وجود تلاشهای تیم اورژانس برای احیای مصدومان، متأسفانه تلاشها بینتیجه ماند و مرگ هر سه نفر تایید شد.
مرکز اورژانس استان همدان ضمن ابراز تاسف عمیق از این حادثه دلخراش، از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی، از بروز حوادث مشابه پیشگیری کنند.
تاکید بر نصب صحیح و سرویس منظم وسایل گرمایشی، اطمینان از تهویه مناسب منزل و استفاده از دودکشهای استاندارد، از مهمترین توصیههای این مرکز برای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان است.












