فرد غرق‌شده در اسکله بندر «خور شهاب» نجات یافت

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:28
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: فرد غرق‌شده در اسکله بندر خور شهاب با تلاش اورژانس ۱۱۵ این شهرستان احیاء شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کازرونی بیان کرد: فردی ۵۰ ساله اهل بندر خور شهاب تنگستان که در حال کار بر روی لنج صیادی بوده است، به درون دریا سقوط کرده و پس از مدتی توسط مردم در زیر لنج صیادی و بدون علائم حیاتی پیدا می‌شود.

وی ادامه داد: به‌محض شروع عملیات بیرون کشیدن فرد از آب، بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تنگستان تماس حاصل‌شده و موضوع به اطلاع اورژانس رسانده می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و عملیات احیاء بر روی فرد غرق‌شده شروع می‌شود و ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

کازرونی تصریح کرد: با تلاش پرسنل اورژانس تنگستان، علائم حیاتی در فرد نمایان می‌شود و بیمار به مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر جهت انجام اقدامات تکمیلی و تثبیت وضعیت انتقال می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: این احیاء موفق توسط پرسنل اورژانس تنگستان، حسین زارعی و صادق افرازه و تلاش پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر در تثبیت وضعیت بیمار، دکتر شاهرخ موسوی و بهیار یلدا خزایی انجام شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.