ونس گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این عملیات را تا زمانی ادامه خواهد داد که تضمین شود مجبور نخواهیم شد در آینده هم دست به عملیات مشابهی بزنیم.
معاون رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه گفت ایالات متحده علاقهای به حضور بلندمدت در ایران ندارد.
به گزارش ایسنا، «جی دی ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه گفت که ایالات متحده به دنبال ماندن در ایران نیست و تاکید کرد که ماموریت فعلی به پایان خود نزدیک میشود.
ونس در اظهاراتی تلویزیونی توضیح داد که کشورش در حال حاضر در ایران تلاش میکند تا نتایج این عملیات برای مدت طولانی ادامه یابد، که نشان میدهد واشنگتن به اهداف خود در تهران دست یافته است.
به گزارش العربیه، ونس گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این عملیات را تا زمانی ادامه خواهد داد که تضمین شود مجبور نخواهیم شد در آینده هم دست به عملیات مشابهی بزنیم.
در حالیکه ایران همواره تاکید کرده که ماهیت برنامه هستهای آن صلحآمیز بوده و از نظر عقیدتی نیز ساخت سلاح هستهای را حرام میداند، ونس با طرح ادعاهایی علیه ایران درباره دستیابی به سلاح هستهای در اظهاراتی بیاساس مدعی شد: «ما باید ایران را برای مدتی بسیار طولانی بیاثر کنیم و هدف عملیات همین است.»
به اذعان ونس، قیمت بنزین به علت آنچه در خاورمیانه رخ میدهد افزایش یافته است ولی به زودی کاهش خواهد یافت.
ونس در پایان گفت: ترامپ به روشنی گفته است که ما نمیخواهیم یک یا دو سال در ایران بمانیم، بلکه به زودی آنجا را ترک خواهیم کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.