
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، در ادامه موج حمایت های مردمی در پاکستان از جمهوری اسلامی ایران، هیئتی متشکل از بیش از ۴۰ نفر از مربیان و فعالان قرآنی «بنیاد قرآن پاکستان» با حضور در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی ضمن ابراز تسلیت بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای تجدید کردند.
این هیئت که به نمایندگی از جامعه قرآنی پاکستان در این مراسم حضور یافته بود، با «اکبر عیسیزاده» سرکنسول ایران در کراچی دیدار کرده و با قرائت فاتحه، شهادت قائد امت اسلامی حضرت آیتالله علی خامنهای و دیگر شهدای کشور را تسلیت گفتند.
آنان همچنین حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را بهشدت محکوم کرده و بر همبستگی خود با ملت ایران تاکید کردند. در جریان این دیدار اعضای هیأت با قرائت دستهجمعی آیاتی از قرآن کریم از جمله «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سبیلِالله أمواتاً...» و نیز سورههای فیل و فتح، بر زنده بودن راه شهدا و تداوم مسیر مقاومت تاکید کردند.
همچنین بیانیهای از سوی این هیئت قرآنی قرائت شد که در آن ضمن محکومیت تجاوزات آمریکا و اسرائیل، بیعت با آیت الله سید مجتبی خامنهای رهبر انقلاب اسلامی و آمادگی برای حمایت از ایران اعلام شد.
در ادامه سرکنسول ایران در کراچی با قدردانی از حضور این هیئت، فعالیتهای قرآنی را پشتوانهای مهم برای تقویت روحیه مقاومت دانست و اظهار داشت: استمرار ایستادگی ملت ایران، نتیجه پایبندی به آموزههای قرآن و تاکید رهبران انقلاب بر وحدت و توکل است.
وی با اشاره به شرایط منطقه تصریح کرد: بر اساس تعالیم اسلامی، هیچ ملتی بر دیگری برتری ندارد و اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در تضاد با این اصول است.
عیسیزاده همچنین با انتقاد از سکوت نهادهای بینالمللی اظهار داشت: ایران در چارچوب دفاع مشروع با قدرت از امنیت و حاکمیت ملی خود دفاع خواهد کرد.
بر اساس این گزارش اعضای این هیئت که بخش قابل توجهی از آنان را بانوان تشکیل میدادند، در پایان با سر دادن شعارهایی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، بر تداوم همراهی خود با ملت ایران و رهبری انقلاب تاکید کردند.