نماینده پارلمان لبنان: اسرائیل به دنبال مذاکره زیر آتش است

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 16:00
نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به تداوم نبرد با رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل می خواهد مذاکره زیر آتش انجام شود تا دست برتر را داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، «ابراهیم الموسوی» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به المیادین گفت: تلاش برای فریب افکار عمومی در جریان است و اسرائیل می خواهد مذاکره زیر آتش انجام شود تا دست برتر را داشته باشد. مسئولان باید مواضع خود را هم سطح میهن پرستی مردم لبنان ارتقا دهند و نباید در برابر دیکته های خارجی تسلیم شوند.

به گزارش ایسنا، الموسوی گفت: ما مسئولانه برخورد می کنیم و از دیگران هم می خواهیم همین گونه عمل کنند.

او تاکید کرد: ما بیش از همه برای ناکام گذاشتن طرح های اسرائیل با هدف ایجاد فتنه داخلی تلاش می کنیم.

گفتنی است که چند روز قبل، شیخ نعیم قاسم دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: موضوع انحصار سلاح برای پاسخ به درخواست اسرائیل همزمان با تداوم اشغالگری و تجاوزات این رژیم، گامی به سمت نابودی لبنان است و مذاکره با دشمن زیر آتش به معنی تسلیم و سلب همه توانایی‌های لبنان است و در اصل مذاکره مردود است.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.