تلفات سنگین حزب‌الله به صهیونیست‌ها در منطقه الطیبه

مشرق نیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 04:05
حزب الله لبنان از تلفات سنگین به صهیونیست‌ها در منطقه درگیری الطیبه خبر داد.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان اعلام کرد: پس از رصد تحرکات نظامیان صهیونیستی در منطقه بیدر الفقعانی در شهرک الطیبة که به سمت پایین و در جهت مجرای رودخانه لیتانی در منطقه بیدر النهر در حال پیشروی بود، مجاهدین مقاومت اسلامی در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ، آنها را به یک کمین دقیق و محکم کشاندند و با موشک، گلوله‌های توپخانه و پهپادهای انفجاری به آنها حمله کردند.

حزب الله با تشریح این درگیری در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: منطقه کمین به یک میدان کشتار(صهیونیست ها) تبدیل شد که منجر به وارد شدن تلفات سنگین در صفوف دشمن گردید. دشمن هم‌اکنون در حال جمع‌آوری کشته‌ها و زخمی‌های خود تحت پوشش آتش و دود غلیظ است و بالگردها در حال تخلیه مجروحان در منطقه بیدر الفقعانی هستند.

حزب الله تاکید کرد که این عملیات همچنان تا لحظه صدور این بیانیه ادامه دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.