به زودی ممکن است ارتش اسرائیل فروبپاشد

همشهری آنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 10:57
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در جلسه کابینه امنیتی این رژیم هشدار داد که ارتش اسرائیل در معرض خطر فروپاشی قرار دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایال زمیر هشدار داده است «اگر راه‌حلی برای مشکل کمبود نیرو پیدا نشود، ارتش اسرائیل به زودی ممکن است از هم بپاشد.»

هفته گذشته، زمیر طرح‌هایی را برای عملیات زمینی علیه حزب‌الله در لبنان تصویب کرد.

ارتش اسرائیل همزمان به خاک ایران و لبنان تجاوز کرده و حملات گسترده‌ای را در این دو کشور انجام می‌دهد که با پاسخ قاطع ایران و حزب‌الله روبرو شده است و بسیاری از مواضع این رژیم در اراضی اشغالی هدف قرار گرفته و نابود شده است.

پیش از این، این ژنرال صهیونیست اذعان کرده بود که از زمان جنگ ۲۰۲۴، مسیر تحولات نه به سمت خلع سلاح حزب‌الله، بلکه به سوی بازسازی ساختاری آن پیش می‌رود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.