به‌گل‌نشستن کشتی آسیب‌دیده در سواحل قشم

عصر ایران جمعه 07 فروردین 1405 - 03:06
کشتی باری «مایوره ناره» که پیش‌تر در جریان درگیری‌های تنگه هرمز آسیب دیده بود، در سواحل جزیره قشم به‌گل نشست.

یکی از کشتی‌هایی که در تنگه هرمز مورد اصابت قرار گرفته بود در ساحل رمچاه قشم به گل نشست.

به گزارش فارس، پس از طوفانی شدن خلیج فارس طی اواسط هفته جاری، کشتی باری «مایوره ناره» که در هفته‌های گذشته در تنگه هرمز هدف اصابت موشک قرار گرفته بود، در ساحل روستای رمچاه قشم به گل نشست.

این کشتی هم اکنون شمال جزیره لارک و در ساحل جنوبی قشم به گل نشسته است.

 دو هفته پیش این کشتی با پرچم تایلند در محدوده تنگه هرمز مورد حمله قرار گرفته بود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.