شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 21:15
وزیر اطلاع رسانی لبنان اعلام کرد که این کشور از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت به علت ایجاد منطقه حائل در خاک لبنان شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جوزف عون نخست وزیر لبنان در اظهاراتی تصریح کرد که رفتارها و گفتارهای رژیم صهیونیستی اقدامی خطرناک است که تمامیت و سلامت اراضی لبنان را تهدید می‌کند.

وی در عین حال تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با ابتکاری که لبنان ارائه کرده همراهی نکرده است و این موضوع شرایط نظامی را پیچیده تر می کند و باعث بیشتر شدن سختی مردم می‌شود.

در همین رابطه پل مرقص وزیر اطلاع رسانی لبنان اعلام کرد که نخست وزیر به وزارت خارجه این کشور دستور داده که از رژیم صهیونیستی به علت تهدیدی که لیه این کشور در ایجاد منطقه بی‌طرف شکل داده، به سازمان ملل متحد شکایت کند .

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.