«برنامهریزی برای گسترش منطقهای که اسرائیل تحت کنترل دارد»، یک عبارت پوششی برای تجاوز نظامی و اشغال غیرقانونی در لبنان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در توجیه یورش اشغالگران اسرائیلی به قلمرو لبنان نوشت: «برنامهریزی برای گسترش منطقهای که اسرائیل تحت کنترل دارد»، یک عبارت پوششی برای تجاوز نظامی و اشغال غیرقانونی در لبنان است.
به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در توجیه یورش اشغالگران اسرائیلی به قلمرو لبنان نوشت: «برنامهریزی برای گسترش منطقهای که اسرائیل تحت کنترل دارد»، یک عبارت پوششی برای تجاوز نظامی و اشغال غیرقانونی در لبنان است.
وی ادامه داد: این دقیقاً همان روش روزنامهنگاری پاستوریزه و بهظاهر «سیاسیمحور درست» است که نقض قوانین بینالمللی را سفیدشویی میکند و واقعیت تلخ و وحشیانه جنایت، مرگ و ویرانی در میدان را پنهان میسازد.
لازم به ذکر است روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در خبری فوری یورش اشغالگران اسرائیلی به قلمرو لبنان را به این عبارات سفیدشویی کرد که «اسرائیل اعلام کرد که قصد دارد قلمرو تحت کنترل خود در لبنان را گسترش دهد و پس از جنگ نیز در آنجا باقی بماند».
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.