استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب‌های فسفری» در این منطقه

همشهری آنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 13:19
منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در حمله به جنوب لبنان از «بمب‌های فسفری» استفاده کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، منابع خبری امروز پنجشنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در حمله به جنوب لبنان از «بمب‌های فسفری» استفاده کرده است.

در همین راستا، شبکه خبری المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق «ارنون»، «یحمر الشقیف» و «کفرتبنیت» در جنوب لبنان از بمب‌های فسفری استفاده کرده است.

از تاریخ دوم مارس (یازدهم اسفندماه) رژیم صهیونیستی تجاوز نظامی خود به خاک لبنان را آغاز کرد. وزارت بهداشت لبنان دیروز اعلام کرد که از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون ۱۰۹۴ نفر به شهادت رسیده و ۳۱۱۹ نیز زخمی شده است.

در دور جدید تجاوزات صهیونیست‌ها به لبنان طی کمتر از چهار هفته گذشته بیش از یک میلیون نفر نیز آواره شده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.