حمله به پایگاه آمریکا در فرودگاه اربیل

مشرق نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 03:34
رسانه‌های عراقی بامداد پنجشنبه از حملات پهپادی به محل استقرار نظامیان آمریکایی در مرکز منطقه کردستان عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی بامداد پنجشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهایی در أربیل، مرکز منطقه کردستان عراق خبر دادند.

«صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که پایگاه نظامیان آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی أربیل هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

گفته می‌شود که سامانه‌های ضدهوایی (سی‌رَم) در این پایگاه فعال شده و در تلاش برای مقابله با پهپادهای انهدامی است.

گروه‌های مقاومت عراق روزهای گذشته طی حملات موشکی و پهپادی سامانه پدافند سفارتخانه آمریکا در بغداد را از کار انداخته بودند.

مقاومت عراق همچنین طی روزهای گذشته علاوه بر گروه‌های کُرد ضد ایرانی، مواضع نظامیان آمریکایی را در شمال عراق هدف گرفته‌اند

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.