جنایت جدید آمریکا و رژیم صهیونسیتی در شیراز

همشهری آنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 23:53
رژیم‌های جنایتکار و کودک‌کش آمریکایی صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود علیه غیرنظامیان، شامگاه چهارشنبه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۵، حملاتی را به چند نقطه از منطقه مسکونی روستای کفری شیراز انجام دادند؛ این حملات بار دیگر قربانیانی از میان شهروندان بی‌گناه و مظلوم گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بر اساس بررسی میدانی، پرتابه‌های شلیک‌شده از سوی این رژیم، مناطق مسکونی و معابر این روستا را هدف قرار داد؛ در این حمله، برخی از پرتابه‌ها بلافاصله پس از اصابت منفجر شدند و شماری دیگر با تاخیر زمانی، وحشت و ناامنی مضاعفی را برای ساکنان منطقه ایجاد کردند.

نیروهای تخصصی موفق شدند تعدادی از این مهمات عمل‌نکرده را پیش از انفجار خنثی کنند.

در جریان این تجاوز وحشیانه، شماری از شهروندان از جمله نوجوانان مظلوم به شهادت رسیدند.

همچنین تعدادی از مردم نیز مجروح شدند که امدادگران حاضر در منطقه بلافاصله آن‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

دستگاه‌های امدادرسان از مردم خواستند تا برای حفظ جان خود، از نزدیک شدن به پرتابه‌ها عمل‌نکرده و محل‌های انفجار خودداری کرده و منتظر اعلام پایان عملیات پاک‌سازی توسط تیم‌های تخصصی بمانند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.