حدود ۵۰۰۰ زخمی در سرزمین‌های اشغالی از آغاز تجاوز به ایران

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 22:02
 ۴٬۹۱۸ نفر در سرزمین‌های اشغالی از آغاز تجاوز به ایران زخمی شده‌اند که ۸۹ نفر از این تعداد در ۱۱ ساعت گذشته زخمی شده‌اند.

حدود ۵۰۰۰ زخمی در سرزمین‌های اشغالی از آغاز تجاوز به ایران

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پایگاه آناتولی، «وزارت بهداشت اسرائیل، سه‌شنبه شب، اعلام کرد که تعداد مصدومان از آغاز تجاوز به ایران به ۴٬۹۱۸ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۹ نفر در ۱۱ ساعت گذشته زخمی شده‌اند.»

وزارت بهداشت اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «از آغاز عملیات «خشم حماسی» (تجاوز به ایران) تا ساعت شش عصر امروز، ۴٬۹۱۸ نفر زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.»

وزارت بهداشت اسرائیل پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ۴٬۸۲۹ نفر از آغاز جنگ در ۲۸ فوریه گذشته تا ساعت ۷ صبح سه‌شنبه به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند، که این عدد اکنون به ۴٬۹۱۸ نفر افزایش یافته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.