پیشنهاد آتش بس آمریکا به ایران از طریق پاکستان

نامه نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 16:09
مقامات پاکستانی مدعی شدند/ ایران پیشنهاد آمریکا با هدف آتش‌بس را دریافت کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دو مقام پاکستانی مدعی شدند که ایران پیشنهادی ۱۵ ماده‌ای از ایالات متحده با هدف آتش‌بس در جنگ جاری دریافت کرده است.

به نقل از ایلنا، دو مقام پاکستانی مدعی شدند که ایران پیشنهادی ۱۵ ماده‌ای از ایالات متحده با هدف آتش‌بس در جنگ جاری دریافت کرده است.

این دو مقام، این پیشنهاد را به طور کلی مربوط به کاهش تحریم‌ها، همکاری هسته‌ای غیرنظامی، کاهش برنامه هسته‌ای ایران، تن دادن به نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اعمال محدودیت بر موشک‌ها و عبور کشتی‌ها از تنگه حیاتی هرمز توصیف کردند.

این دو مقام به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کردند، زیرا مجاز به انتشار جزئیات نبودند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.